Közösségi média marketing

közösségi média marketing stratégia

Közösségi média marketing

A weboldala elkészült, de kevesen látogatják? Fel kell kelteni a látogatói érdeklődését. Erre több platformon is lehetőségünk van. Végezhetünk hírlevél küldést, vezethetünk blogot, online marketing hirdetéseket készíthetünk a cége számára.

közösségi média oldalak

Közösségi oldalak kezelése

A közösségi média oldalak folyamatosan változnak. Ha ott is el szeretné érni a vevőit, ügyfeleit, akkor nem elég megtervezni a jelenlétét, hirdetéseit, a kommunikációt, hanem időben változtatni is tudni kell rajta, az igényeknek megfelelően.

internet marketing hirdetések

Kampányok, hirdetések

Ugye szeretné, hogy a hirdetései csak azokhoz érjenek el, akiket megcéloz? Akkor bízza ránk PPC, kattintás alapú, kampányát. Elkészítjük a hirdetés szövegét, kialakítjuk a költségkereteket, elhelyezzük és elemezzük a fizetett hirdetéseit.

Miért minket válasszon? Mit kínálunk?

  • Javítjuk a kampányok eredményét

    Növeljük a célzott látogatók számát, csökkentjük a hirdetési költségeit, növeljük a megtérülési mutatókat.

  • Közösségi média

    A közösségi kampányok során az adott közegre szabva készítjük el a speciális tartalmat, megjelenést.

  • Üzleti oldalak létrehozása

    Facebook, Instagram, Twitter, Flickr, YouTube, Tumblr, Google Plus, Pinterest.
    Az Önnek megfelelő platformot használjuk.

  • Összhangban

    Miután elkészítettük a mobilbarát, keresőoptimalizált honlapját, meghatározzuk, hogy milyen közösségi média felülettel bővítjük a megjelenését.

  • Hosszú távon

    Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy éveken, évtizedeken át biztos kézben tudja a honlapjait, marketing kampányait. Az elérhetőségeink 20 éve változatlanok.

  • Tartalmas cikkek, minőségi posztok

    Az első megjelenéstől kezdve folyamatosan meghatározott hangvételű, helyesírási hibától mentes, azonos stílusú tartalmat készítünk.

A céljaihoz megfelelő stratégia

Azzal kezdünk, hogy elkészítjük a mobilbarát, keresőoptimalizált, igényes tartalommal rendelkező honlapját. Ezzel is szerezhet ügyfeleket? Igen. Ha az oldal minőségi, az ügyfelei látogatják, akkor a Google keresésekben megjelenik majd. Ez időigényes folyamat, általában 4-14 hónapig is eltarthat, míg egy honlap önerőből eléri a keresők első oldalát.
Google AdWords segítségével gyorsítható a folyamat. A hirdetések költségkerete beállítható, több opció közül választhat hirdetési formát, célozható a földrajzi terület, a nyelv, a mobil eszközök.

hatékony hirdetés
Google AdWords

A honlap tartalma, és az AdWords hirdetések alapján megjelenik az oldala a keresőkben, megtalálják az oldalát, böngészik, a látogatók egy részéből vevőt generálhat.
A szűkebb környezete, ismerősei beszélni fognak a cégéről, termékéről, de hogyan érhetjük el, hogy a város, az ország, az egész világ megismerje a termékét, szolgáltatását? A közösségi médiát, csak Magyarországon, milliók használják. Az emberek tartalmat osztanak meg, lájkolnak, pineket tűznek ki, videókat néznek. Közösségi oldalakkal újabb látogatókat, vevőket szerezhet.

a honlap kibővítése:
közösségi média platformok

Kérjen árajánlatot, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Közösségi média marketing, hirdetések

Miért fizet többet, mint kellene?

A banner alapú hirdetéseknél a megjelenésért kell fizetni, míg a PPC (Pay Per Click) hirdetések esetén csak a kattintások után fizetünk. A banner alapú hirdetések egyre kevéséb találnak célba, az emberek szokásai megváltoztak, tíz éve, ha láttak egy flash alapú, mozgó bannert, sokan kattintottak rá, ma már az internetezők többsége azonnal görget, ha képes hirdetést lát. Ha a banner alapú hirdetési formát használ, akkor sokat kell fizetnie, hiszen a megjelent hirdetésért fizet, nem a kattintásokért.
Válassza az ingyenes megjelenést, és csak a kattintásokért fizessen. Célozza meg a közönségét, helyben, időben, korban. Használja hatékonyan a Google AdWords kampányainak lehetőségeit. Tudnia kell, hogy a hirdetés díja licit alapú. A díjazás többek között függ a hirdető konkurencia számától, a hirdetők licitjeitől, a hirdetett weboldal minőségétől, a hirdetés minőségétől, a költségkerettől.

Egyik sem titkos, csak jól kell kiválasztani és használni

"A tartalom a király", a legenda, senki nem tudja, hogy ki mondta először, de az biztos, hogy nem igaz, hogy sok oldallal előre lehet jutni a keresőkben. Tapasztalatunk szerint, csakis különleges, egyedi, egyéni, kiemelkedően szakmai tartalommal lehetséges, hogy egy honlap hirdetések, közösségi média platformok nélkül is jól szerepeljen a keresésekben, majd látogatókat, vevőket eredményezzen.
Remarketing, másnéven követőmarketing. Azokat a látogatókat célozza meg, akik már jártak egy adott oldalon. Ügyféllé alakítja, akik vásárlás nélkül távoztak az oldalról. Egy kampány, melynek segítségével rendszeresen hirdetéseket tudunk mutatni a weboldal látogatóinak.

Mindenhol hirdetnem kell, mindenhol jelen kell lennem?

Egyértelmű a válaszunk. Nem. Akkor van egy csodafegyver, egy mindig működő csomag? Nincs.
Az erős honlapot, a közösségi jelenlétet, a hirdetéseket minden esetben másképp kell kombinálni. De miért is akarna egy étterem, egy utazási iroda, egy pékség, egy képzésekkel foglalkozó cég ugyanakkor nyitva tartani, miért akarná feltétlenül ugyanazokat az embereket megszólítani, ugyanazokon a közösségi, hirdetési felületeken keresztül?
A tapasztalatunkat, az ismereteinket, a precizitásunkat használva minden ügyfél számára egyedi, hosszú távú stratégiát dolgozunk ki. Így Önnek nem kell folyamatosan a gépe előtt ülve adatokat elemezni.
Az Ön sikere, a mi sikerünk is.